PRAVO MESTO

Pravo mesto za miran san,

Pravo mesto za zagrljaj,

Pravo mesto za zabavu,

Pravo mesto za poslovni uspeh,

Pravo mesto za mene, za tebe, za nas,

Pravo mesto za jutarnju kafu,

Pravo mesto za moderan život,

Pravo mesto za našu slobodu.

theone

THE ONE.

“Svako ko uđe u naš mali grad, oseća se slobodnim, relaksiranim, bezbednim i dobrodošlim“

Stambeno poslovni objekat  “the One“ nalazi se u Beogradu, na uglu ulica Omladinskih brigada i Đorđa Stanojevića u novobeogradskom bloku 64 sa ukupno 91 000 m2 izgrađene površine podeljene u dve građevinske faze. U neposrednoj blizini nalaze se “Airport city“, kao i mega market Roda.

Urbanistička postavka i arhitektonsko oblikovanje objekta “the One” omogućava visok kvalitet stanovanja. Posebno se izdvaja veći broj lamela u okviru kompleksa što omogućava mali broj stanova po jednoj lameli. Na taj način, budućim stanari mogu računati na veću udobnost stanovanja, praktičnost, intimnost, kao i na lakšu upotrebu sadržaja objekta.

Saobraćajni pristup parceli planiran je iz ulice Omladinskih brigade i ulice Đorđa Stanojevića koje su povezane sa unutrašnjom internom saobraćajnicom koja je u službi sabirne kolske saobraćajnice – kolski pristup parternom parkingu prve faze, izlaz iz garaže prve faze kompleksa, izlaz, odnosno ulaz u garažu druge faze realizacije projekta.

Faze izgradnje

Prva faza izgradnje

Prva faza izgradnje spratnosti: Po1+Po2+P+5+Ps – sačinjena je od stambenih lamela A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M i Lamela 1 – određena kao  poslovna lamela.

Druga faza izgradnje

Druga faza izgradnje spratnosti: Po1+Po2+P+5+Ps u stambenom delu i Po1+Po2+P+4+Ps u poslovnom delu, sačinjena je od stambene lamele N, i lamela O,P,R koje su poslovne lamele.

stanovi-the-one

U podzemnom delu obe faze izgradnje, nalazi se podzemna garaža na dva nivoa sa kapacitetom od oko 900 parking mesta koja daje mogućnost za stacioniranje vozila svih budućih korisnika objekta. U podzemnim nivoima -1 i -2, smeštene su i sve tehničke prostorije za objekat (trafostanice, toplotne podstanice, hidrocili, dizel agregat, sigurnosni i protivpožarni sistemi). Svaka građevinska faza ima po dva ulaza, odnosno dva izlaza u podzemnu garažu.

Objekat je projektovan sa namerom da se formira ugodan i kvalitetan ambijent koji čini jedinstvena forma objekta sa karakteristično formiranim volumenima uz sve zadate urbanističke parametre i primenu pravila struke. Na ovaj način stvorili smo novi koncept u izgradnji koji predstavlja obeležje Novog Beograda.

porodična oaza

mali grad

Objekat prve faze projektovan je tako da svojim volumenom formira miran trg u unutrašnjosti bloka koji je primarno pešački. Obogaćen je sadržajima parternog uređenja koji čine pažljivo uređene zelene površine sa vodenim ogledalom, popločane hodne staze, urbani mobilijar za sve potrebe korisnika, kolske rampe koje omogućavaju pristup podzemnim etažama namenjenim garažiranju vozila stanovnika objekta. Planirano je dekorativno popločavanje – kombinacija kamenih i betonskih obloga za pešačke tokove, asfaltiranim površinama na internim saobraćajnicama, kao i zatravljene površine sa različitim vrstama vegetacije na ozelenjenim delovima partera.

Prva faza izgradnje objekta ima 230 stanova na 6 spratova, 17 lokala u prizemlju, namenjenih za komercijalne delatnosti, ugostiteljstvo, trgovinu, poslovni prostor kancelarijskog tipa i 9 poslovnih prostora u poslovnoj lameli iznad prizemlja. Na tipskom spratu faze I nalazi se ukupno 39 stambenih jedinica organizovanih oko 13 stepenišnih jezgara sa liftom i 1 poslovna jedinica sa zasebnim ulazom. Povučeni sprat prema urbanističkim parametrima, je uvučeniji fasadnim zidovima u odnosu na osnovni gabarit tipskog sprata, a sadrži 38 stanova oko 13 stepenišnih jezgara sa liftom i 1 poslovna jedinica sa zasebnim ulazom. Kako predstavlja poslednju stambenu etažu objekta, sadrži  veće i komfornije stanove u kontekstu strukture i veličine pojedinačnih prostorija unutar stana. Svaka stambena lamela ima po 1 lift unutar stepenišnog jezgra, dok poslovna lamela ima  predviđena 3 lifta. Svi liftovi kontinualno povezuju sve etaže objekta od podzemnog nivoa -2 do povučenog sprata.

Krov objekta je ravan, neprohodan, kojem se pristupa preko penjalica za izlazak na krov.

Konstrukcija objekta je armirano betonska, skeletnog sistema. Seizmička jezgra čine liftovski i stepenišni armirano betonski zidovi jezgara. Konstruktivni rasponi koji su ostvareni, omogućili su funkcionalniju organizaciju stanova. Fundiranje svih lamela i pripadajućih garaža će se izvesti na šipovima. Šipovi prihvataju opterećenja od objekta preko temeljne ploče i naglavnih greda, čije su dimenzije određene prema detaljnom statičkom proračunu.

Fasade stambeno poslovnih lamela će biti materijalizovane na način da čine skladnu jedinstvenu celinu objekta, a čine je visokokvalitetni materijali koji omogućavaju, zajedno sa ostalim elemetnima toplifikacijskog sistema, visok razred energetske efikasnosti objekata. Upotrebljena je ventilirana fasada u kombinaciji sa delovima kontaktne fasade.

Prva faza realizacije podrazumeva potpunu komunalnu opremljenost objekta Faze 1 za njegovo samostalno funkcionisanje, zatim, izgradnju pristupa i uređivanje unutrašnjih saobraćajnih površina, slobodnih i zelenih površina na nivou parcele.

0
m2
0
m2 poslovnog prostora
0
Stana
0
Lokala
0
Parking mesta

THE ONE

- STAMBENO POSLOVNI OBJEKAT -

- FAZA 1-

Obrada fasade

Obrada spoljnih - fasadnih zidova

Giter blok 20 cm
Kamena Vuna TP – termoizolacija 12 cm
Tip fasade – kombinacija strukturalne ventilisane fasade i kontaktne fasade

Završna obrada podova

Pod u stanovima

TARKET parket – lepljen za podlogu, d=16mm

  • OSNOVNI TIP – STEP – OAK ROYAL GREY, L, XL-d=14mm
  • OPCIONO tip 1 – STEP – OAK BARON COPPER L, XL-d=14mm
  • OPCIONO tip 2 – STEP OAK BARON BROWN L, XL- d=14mm

parket lajsna – blago profilisana – bele boje, bojena poliuretanom

Podna i zidna obloga u kuhinjama i sanitarnim prostorijama

Granitna italijanska keramika I klase – neutralnih tonova, rektifikovana

Pod na lođama i terasama

Granitna italijanska keramika I klase – neutralnih tonova, rektifikovana

Unutrašnja obrada zidova

Zidovi između stanova

Sendvič zid – opekarski blok 10 cm+ izolacija 5 cm+ opekarski blok 10 cm, završno obostrano malterisana, gletovana i krečena

Pregradni zidovi unutar stambene jedinice

Pregradni blok 10 cm, obostrano malterisani, gletovani i krečeni

Krovni pokrivač

Neporohodan krov

Bitumenska izolacija sa škriljcima kao završni sloj

Prohodan krov

Keramika na servisnim stazama na krovu

Sanitarija

Renomiranog proizvođača, Villeroy i  Boch ili sl.

Baterija u kupatilu

Hansgrohe / LOGIS, Grohe ili sl.

Bojler u kupatilu

Akumulacioni 80 lit u kupatilima – Ariston Velis ili sličnog tipa

Vodokotlić

Ugradni tip – Geberit ili sl.

Spoljašnja stolarija

Visokokvalitetna aluminijumska , u tamno sivom tonu  po RAL ton karti.

Staklo – troslojno termopan, 6 mm flot sa KP obradom + 16 mm Argon 90% + 4 mm Flot Glass sa KP obradom + 16 mm Argon 90 % + 4 mm Plus Top 1.1.

Svi vezni elementi su od postojanog nerđajućeg materijala, dihtunzi su od EPDM-a.

Aluminijumska termoizolovana roletna, sa aluminijumskim lamelicama punjenim poliuretanom plastificirana po RAL ton karti, opremljena elektromotorom za pokretanje zastora, upravljana pomoću tastera na zidu.

Unutrašnja stolarija

Ulazna vrata

Sigurnosna jednokrilna atestirana vrata za enterijersku upotrebu, u završnoj obradi prirodni furnir – hrast, polusaj u boji po RAL ton karti/ sa stane hodnika / MDF lakiran poliuretanom u beloj boji – polusjaj / sa unutrašnje strane, iz stana /, sa pervajz lajsnama sa spoljne strane metalnog štoka vrata.

Sigurnosna brava, kratki diht prag. Konstrukcija u svemu prema tehničkom prilogu i atestima IV klase protivprovalne zaštite ( ENV 1627 ). Bosal ili slično

Sobna vrata

MDF – bojena poliuretanom u belu boju – polusjaj – sa pervajz lajsnama širine 8 cm, sa magnetnim bravama

Elektro galanterija

Modularna serija

Radijatori

Aluminijumski beli

Rasveta

U predviđenim prostorijama ugradna/nadgradna visokog kvaliteta

Klima

Multisplit sistem – split jedinica u svakoj sobi, renomiranog proizvođača

Lift

Električni putnički – Schindler, Otis, Kone ili sl.